Всіх вітаємо! У першій частині огляду про велосипеди команди Merida Concept Store ми зробили огляд на Merida Big.NINE 3000 — гірський хардтейл для активних поїздок бездоріжжям і тренувань. Тепер поговоримо про Merida SILEX 4000гравійний велосипед, який вибрав собі наш співробітник Павло. 

Колір велосипеда — полуничний червоний, дуже яскравий та дуже ефектно виглядає під прямими променями сонця. Проте він цікавий не тільки кольором, тож розглянемо його ключові технічні переваги та особливості.
 


Збірка велосипеда Merida SILEX 4000 з коробки

Традиційно почнімо огляд велосипеда з його збірки. SILEX 4000 запакований дуже якісно, як і всі велосипеди у виробника. Якщо ви хочете замовити його поштою, не переймайтеся — байк приїде цілим та неушкодженим!
 

Збірка Merida Silex 4000


Що потрібно встановити на велосипед під час збірки:

  • Переднє колесо
  • Сідло і підсідельний штир
  • Встановити кермо на винос та зафіксувати його
  • Встановити переднє гальмо

Педалі у комплект до велосипеда не входять, тож ви можете купити окремо з нашого асортименту ті, які вам подобаються найбільше.


Технології та геометрія рами Merida SILEX 4000
 

Рама Merida Silex 4000


Якщо подивитися на геометрію, можна побачити стійкі риси гірського велосипеда. Не дивно, бо кут рульового стакану в 69,5 градусів — як у гірських хардтейлів минулих років. На цьому велосипеді ви матимете виняткову стабільність на бездоріжжі, яку тільки може дозволити гравійник. З першої поїздки відчуватиметься стабільність на спусках та добра керованість на розбитих ґрунтових ділянках.

 

NANO MATRIX CARBON
 

Технологія карбонової рами NANO MATRIX CARBON передбачає додавання спеціальної смоли у волокна карбону. Вона робить звʼязок між волокнами щільніше, отже стійкість рами до ударів збільшується на 40% від попередньої лінійки SILEX. При цьому здатність гасити вібрації залишається на високому рівні.

 

Інтегрований затискач підсідельного штиря
 

Затискач підсідельного штиря


Таке рішення дозволило знизити навантаження на карбон під час затискання штиря в рамі. Проте під час збірки велосипеда радимо скористатися динамометричним ключем, щоб не перетягувати різьбові зʼєднання.

 

Вдала технологія внутрішнього проведення тросів
 

Затискач підсідельного штиря


Всі троси та гідролінії проходять всередині нижньої труби, що робить зовнішність велосипеда охайною та захищає троси від бруду. Всі оболонки додатково фіксуються в середині рами. Це прибирає будь-які небажані шуми, які можуть дратувати на бездоріжжі.
 

Мультитул та ключ завжди із собою
 

Кріплення для мультитула


Ще одна особливість велосипеда — вбудоване кріплення для мультитула під сидінням. Тепер не доведеться возити його у кишені або купляти окрему сумку. Також шестигранний ключ є у кріпленні заднього колеса, яким ви можете відрегулювати кермо, сидіння або інші вузли у разі потреби.

 

Карбонова вилка під широку гуму
 

Вилка велосипеда також виготовлена з карбону, а її форма оптимізована на ефективне поглинання вібрацій. Максимальна ширина гуми, яку можна встановити на велосипед — 54 мм.
 

Карбонова вилка


На вилці є по дві бонки з кожного боку. Вони посилені, а отже — витримують високі навантаження. На них можна встановити сумки або фляготримачі.

 

Гравійний групсет Shimano GRX 400
 

На велосипеді встановлені компоненти Shimano GRX 400 з розрахунком 2х10. Вони поєднують у собі оптимальний набір передач, низьку вагу, а також надійність.
 

  • Передні зірки 46-30 допоможуть здолати будь-який підйом та упевнено прискорюватися на спусках
  • Касета 11-35 надасть плавний крок перемикання для зручності на дорозі



Задній перемикач оснащений системою стабілізації ланцюга Shadow+. Ви можете суттєво підвищити жорсткість лапки на розбитих ґрунтових стежках легким натисканням важеля на перемикачі. Це знижує ризик сходу ланцюга та покращує якість перемикання.
 

Перемикання передач Merida Silex 4000


Ергономіка дуалів традиційно на високому рівні. Вони адаптовані для тривалих поїздок на бездоріжжі, мають зручні гальмівні важелі. Їх профіль дещо вищий за шосейні лінійки, що гарантує зручність натискання у нестабільних позашляхових умовах.

 

Гідравлічні гальма з ротором 180 мм попереду


Завдяки потужній гідравлічній системі Shimano GRX та ротору 180 мм точно не бракуватиме гальмівних потужностей навіть на позашляхових спусках. Вже з першого моменту натискання відчувається потужне і контрольоване гальмівне зусилля.
 


Задля ефективного охолодження системи, реалізована технологія DISC COOLER. Це інтегровані в раму та вилку радіатори, що забезпечують швидке відведення тепла від каліперів. Це дозволить гальмам працювати набагато довше без перегріву.

 

Колеса Merida COMP SL
 

Колеса Merida Silex 4000


Збірка коліс готова до безкамерного використання. Потрібні будуть лише стрічка та ніпелі, щоб зробити велосипед легше та позбутися проблем із камерами.
 

  • Покришки Maxxis Rambler шириною 45 мм забезпечать надійне зчеплення
  • Кріплення коліс під вісь 12 мм надасть велосипеду більше жорсткості, що позитивно впливає на керованість та міцність
     


SILEX 4000 можна схарактеризувати, як стрімкий байк для тренувань змішаним покриттям. Якщо ви бажаєте більше швидкості та ефективності, то саме ця модель стане вашим надійним компаньйоном у цій сфері!

 

Дивіться також: