З кожним новим модельним роком велосипеди MERIDA SILEX стають все більш універсальними та адаптованими для бездоріжжя. Якщо порівняти старі та нові моделі цих гравійних велосипедів, то стає зрозуміло – була виконана титанічна робота. А саме поняття “гравійник” набуло зовсім інших сенсів, ніж будь-коли раніше.

 

У цьому огляді зупинимось детальніше на велосипеді MERIDA SILEX 4000 2025 модельного року. Подивимось на комплектацію велосипеда та визначимо, для кого та для чого він підійде.

 

 

Практичність SILEX 4000: від поїздок на роботу до мандрів бездоріжжям

 

З новим SILEX 4000 кожна поїздка – це пригода. Адже він не обмежує у виборі місць для поїздок. Від поїздок по асфальтованим дорогам до багатоденних мандрів: цей велосипед дозволить втілити все, що спаде на думку.

 

 

Це дуже практична модель, зі зручною геометрією та вдало підібраними компонентами. Саме тому на ньому можна з легкістю проїхати цікавий маршрут на 100 кілометрів, потренуватися на швидкість або проїхати марафон.

 

Карбонова рама

 

Карбонова рама

 

Велосипед має карбонову раму другого покоління, яка добре себе зарекомендувала в різних умовах. Також тут встановлена надійна карбонова вилка зі збільшеною вантажопідйомністю. Готовність до багатоденних мандрів підкреслює достатня кількість бонок. На них можна встановити різноманітні велосипедні аксесуари та сумки.

 

карбонова вилка

 

Вага велосипеда складає 10.1 кг – оптимальний показник, враховуючи широку гуму та алюмінієві колеса.

 

Геометрія рами повністю адаптована для позашляхових поїздок. Подовжена колісна база та зменшений кут рульової до 69.5 градусів дозволяє ефективно долати нерівні лісові стежки. А карбонові компоненти зменшують вібрації та покращують комфорт. Все це дозволяє не просто комфортно їхати, а долати складні ділянки на високій швидкості.

 

сидіння silex 4000

 

Свій вклад у зручність також робить зручне сидіння та карбоновий підсідельний штир, який забезпечує додаткову амортизацію під час проходження поганого асфальту і бездоріжжя.

 

підсидільний штир

 

Всі троси та гідролінії приховані в раму та проходять через рульовий стакан. Таке проведення суттєво покращує зовнішній вигляд велосипеда  та збільшує асортимент велосумок, які можна встановити на кермо.

 

Компоненти трансмісії

 

 

Трансмісія велосипеда зібрана на компонентах Shimano GRX з розрахунком 2х10. Дві зірки попереду дають зручність у виборі передач на довгих дистанціях. У той час, як касета та ланцюг на 10 швидкостей є дуже вдалим рішенням з погляду сервісу. Заміна таких компонентів коштуватиме дешевше, ніж системи під 11 та 12 передач.

 

Shimano GRX шатуни

 

Система шатунів з розрахунком 46-30 та касета на 11-36 дають великий запас передач для комфортної та швидкої їзди асфальтом і бездоріжжям.

 

Перемикання відбувається швидко та чітко, легке в налаштуванні – вдалий вибір для тих, хто хоче максимум надійності в будь-яких умовах.

 

Гідравлічні гальма

 

Гідравлічні гальма Shimano GRX

 

Гідравлічні гальма Shimano GRX 400 – це надійна та проста в обслуговуванні система. На особливу увагу заслуговують дуали, які сильно відрізняються за формою від шосейних. Вигнута форма та ергономічні важелі – ось чому за ці дуали так зручно триматися на бездоріжжі.

 

Гідравлічні гальма

 

Ще одна відмінність від попередньої генерації – ротори діаметром 180 мм попереду та позаду. З ними потужності гальмування буде достатньо на будь-якому бездоріжжі. 

 

Колеса з широкими покришками

 

Одна з найбажаніших змін у нових генераціях SILEX. З коробки на велосипеді встановлена гума MAXXIS RAMBLER шириною 45 мм. Цього вже цілком достатньо аби легко долати бездоріжжя та навіть пісок. На велосипед можна легко встановити гуму до 2,1 дюйма, а це приблизно 53 мм.

 

Колеса з широкими покришками

 

Також радимо враховувати тиск в шинах та не перевищувати його більше за позначку 4-4,5 атмосфери. У більшості випадків у для комфортного катання радимо тримати тиск до 3 атмосфер. Також слід обовʼязково коригувати тиск, залежно від власної ваги.

 

Колеса з широкими покришками

 

Колеса зібрані на надійних алюмінієвих ободах та втулках SHIMANO на промислових підшипниках. А отже запасу міцності цілком вистачить для регулярних поїздок бездоріжжям.

 

Нагадаємо, що колеса готові до безкамерного використання. Все, що потрібно – це встановити відповідні ніпелі, обідну стрічку та залити герметик. Все це можна придбати окремо та зробити перехід на безкамерку в нашій майстерні.

 

Ключі, які завжди з собою

 

Ключі, які завжди з собою

 

В комплекті з велосипедом йде мультитул, який зручно перевозити у спеціальному кріпленні під сидінням. В затискачі задньої вісі також є знімний шестигранник. З його допомогою можна зняти колеса, підсідельний штир та інші кріплення. Таке рішення додає більше зручності, тому що тепер не треба думати, куди покласти інструмент та він буде завжди під рукою.

 

Ключі, які завжди з собою

 

Висновок

 

Новий SILEX 4000 – це байк, що буде корисним всюди. Сьогодні ви можете на ньому здолати складний швидкісний маршрут, а завтра з легкістю вирушити в багатоденну пригоду з сумками та наметом. Цей велосипед – це про багатозадачність та універсальність, чого не завжди можна досягти на гірських велосипедах.