Якщо ви регулярно слідкуєте за нашими новинами, то можете помітити що наша команда постійно оновлює велосипеди. Ми це робимо з двох причин. По-перше, бо ми є фанатами велосипедів та хочемо отримувати нові емоції.
По-друге, таким чином ми перевіряємо всі велосипеди на собі, щоб детальніше розповісти про них нашим клієнтам і всім хто любить велосипеди і хоче про них дізнатися більше. В результаті тестів, ми можемо поділитися чимось більшим, ніж просто сухими технічними характеристиками.
Чому саме ONE-FORTY?
Отже, на новий сезон наш учасник команди обрав для себе двопідвісний велосипед – MERIDA ONE-FORTY 700. Чому саме він? Щоб відповісти, треба порівняти такі велосипеди:
Це гірські двопідвіси, що мають хід 130, 150 та 170 мм ходу відповідно. Саме ця характеристика стала вирішальною у виборі. Велосипеди з ходом 130 мм майже не розглядалися, бо вони б не дали того рівня комфорту та керованості. А ось моделі з ходом 170 мм можуть виявитися надто важкими, щоб доїхати до байк-парку без автомобіля.
Саме тому, була вибрана модель ONE-FORTY, як золота середина у ході підвіски, вазі та накаті велосипеда. Він добре підійшов під всі задачі та потреби за всіма параметрами.
Міцна рама з алюмінію
Велосипед отримав міцну алюмінієву раму LITE 3 зі сплаву 6066. Він поєднує у собі низьку вагу та необхідну міцність для агресивних спусків. А технології гідроформування та потрійного баттингу роблять її ще легшою та жорсткішою. Саме тому у вас не буде проблем, щоб легко виїхати в гору до місця старту.
Для зменшення ваги та спрощення конструкції пірʼя були виконані за технологією FLEX STAY. Відсутність заднього шарніра біля дропауту ніяк не погіршує роботу та зменшує кількість вузлів для обслуговування.
Вага велосипеда складає 16,2 кг – гарний результат, враховуючи дуже міцну раму та важкуваті покришки MAXXIS MINION.
Рама підходить як під колесо 29 дюймів, так і під 27.5 завдяки технології SIZE TUNE. Саме тому ви можете легко переходити з Mallet (заднє колесо 27.5) на обидва колеса 29” без змін в геометрії.
Також, дана технологія дає можливість змінювати прогресію задньої підвіски відповідно до ваги райдера. Легкі райдери матимуть доступ до всього діапазону ходу, а важкі отримають необхідний рівень підтримки.
Компоненти трансмісії та гальма
Велосипед зібраний на компонентах середнього рівня SHIMANO SLX. А саме, це компоненти перемикання, втулки та гальма. Шатуни RACE FACE AEFFECT виготовлені з кованого алюмінію, є дуже міцними та витривалими. Вся трансмісія включно з касетою та втулками готова до суттєвих навантажень. Перемикання буде швидким і точним навіть під навантаженням та в умовах, коли сильно трясе.
Чотирьохпоршневі гальма SHIMANO SLX ще не були протестовані до кінця. Але з самого початку вони дуже порадували гарною модуляцією, тобто великим діапазоном гальмівного зусилля. Натискання одним пальцем буде достатньо, що упевнено контролювати байк на більшості спусків. У парі з роторами 203 мм все це дає дуже багато запасу потужності гальмування.
Кермо, винос, дропер
Велику роль у комфорті та керованості велосипеда відіграють кермо та винос:
- Кермо має ширину 780 мм;
- Винос отримав довжину 35 мм.
Це поєднання робить керування дуже чітким, контрольованим та впевненим.
Дропер має довжину 230 мм, що дає змогу райдеру вибирати різні розміри рами відповідно до завдань. І все це без жорсткої привʼязки до зросту.
Підвіска: вилка та амортизатор
Окрему увагу слід приділити компонентам підвіски:
- Вилка Marzocchi з ходом 150 мм;
- Амортизатор Rock Shox Deluxe Select.
Повітряну вилку з ходом 150 мм можна тонко налаштувати під різну вагу і стилі їзди.
Амортизатор своєю чергою поєднує у собі надійність та легкість в обслуговуванні. Все по канонах американського лідера у галузі амортизації для велосипедів.Тут є майже всі налаштування і технології старших версій.
Загальний відгук про підвіску можемо зробити наступний: це надійна та ефективна система, яка не потребує дуже частого обслуговування. Підійде і новачкам, і більш досвідченим велосипедистам.
Висновок
Після всіх вагань та порівнянь було вирішено, що саме цей велосипед підходить за усіма важливими параметрами:
- Збалансована вага велосипеда;
- Достатній хід підвіски без надлишку;
- Легкість в обслуговуванні підвіски;
- Надійні компоненти трансмісії.
Також на рішення вплинула стаття сайту Mountain Biker, де саме ONE-FORTY став лідером серед більш ніж 30 велосипедів схожого цінового сегменту.
Якщо ви зацікавилися цим або будь-яким іншим велосипедом MERIDA, заходьте до нас в шоурум або телефонуйте! Ми знаємо про ці велосипеди багато практичних моментів, які дуже важливі при підборі велосипеда!