На всі велосипеди MERIDA придбані у офіційного дилера діє гарантія від виробника Merida Industry Co. Ltd.


Ви маєте надати наступні документи (тому зберігайте їх у надійному місці):

  • Чек (або видаткова накладна), що підтверджує покупку
  • Паспорт на велосипед або гарантійну картку
  • Підтвердження проходження регламентного технічного обслуговування


Гарантійне звернення буде розглянуто тільки у разі дотримання наступних вимог:

  1. Використання велосипеда за призначенням (див. розділ "Класифікація велосипедів MERIDA по категоріям використання").
  2. Дотримання показників максимальної допустимої ваги (див. наліпку на велосипеді)
  3. Дотримання інструкцій з монтажу виробників запчастин (перш за все, зусилля затягування болтів)
  4. Дотримання графіку проходження регламентного технічного обслуговування велосипеда MERIDA
  5. Обслуговування та проходження ТО (з відповідними відмітками) в авторизованих сервісних центрах та магазинах MERIDA


Гарантійні строки на велосипеди та продукцію MERIDA (від дати покупки першим власником):

  • Довічна на рами велосипедів категорії 1-4 (на виробничий брак)
  • 5 років на рами та вилки велосипедів категорії 0
  • 5 років на рами велосипедів категорії 5
  • 2 роки на всі запчастини та аксесуари MERIDA
  • 1 рік на лакофарбове покриття


ВАЖЛИВО! Гарантія не поширюється на велосипеди MERIDA, які використовувалися для стрибків або будь-якого іншого виду надмірного навантаження. Використання в змаганнях дозволено в рамках відповідних категорій використання. Гарантія не покриває пошкодження, спричинені зносом, недбалістю (недостатній догляд та технічне обслуговування), падіннями/нещасними випадками, перенапруженням, спричиненим перенавантаженням, неправильним монтажем або неналежним поводженням, або результатом змін у велосипеді у звязку з встановленням чи заміною додаткових компонентів.

При виникненні гарантійного випадку, MERIDA залишає за собою право надати аналогічну модель рами у доступному кольорі; у випадку якщо такої немає у наявності – модель з аналогічними характеристиками у наявному на момент запиту кольорі.

Гарантійні претензії щодо амортизаторів, амортизаційних вилок та інших брендових запчастин (не MERIDA), будуть розглянуті безпосередньо українським представником виробника компонентів.

 

При виявленні дефекту необхідно заповнити гарантійний запит в MERIDA Service Center

Офіційним партнером MERIDA по сервісній та гарантійній підтримці в Україні є компанія VeloGO (Київ, вул. Кирилівська, 160/20) 

ЗАПОВНИТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЗАПИТ