Двопідвісні велосипеди створені, щоб підкорювати швидкісні спуски в таких дисциплінах, як Trail, All-Mountain та Enduro. Катання в цих стилях вимагає виняткової міцності рами та витривалості і надійності окремих компонентів велосипеда. В цьому огляді ми хочемо розповісти дещо про лінійку MERIDA ONE-SIXTY та її найдоступнішого представника – MERIDA ONE-SIXTY 500!
ONE-SIXTY 500 отримав відзначену багатьма нагородами геометрію рами та конструкцію підвіски. Алюмінієва рама у поєднанні з надійними компонентами забезпечує відмінну керованість на гірських схилах та в байк-парках зі штучними технічними елементами.
ONE-SIXTY 500: створено для фану на бездоріжжі
ONE-SIXTY 500 – це сучасний Enduro велосипед, який має хід підвіски 170 мм. попереду та 162 мм. позаду. Сучасна геометрія та система підвіски робить його ідеальним для гір та складних трас у байк-парках.
Цей байк є найдоступнішим у лінійці, має раму з високоякісного алюмінію та компоненти середнього рівня. Це робить його ідеальним вибором для початківців, які мають намір поринути у світ екстремального катання на гірському велосипеді.
Рама з алюмінію PROLITE 66
Фірмовий сплав алюмінію, з якого виконана рама, має ідеальне співвідношення "міцність-жорсткість-вага”. Навіть при високих показниках витривалості вона не важить надто багато. А висока жорсткість при цьому досягається завдяки особливій формі труб. Це в своєю чергою позитивно впливає на керованість велосипеда та здатність рами витримувати навантаження.
Кут рульового стакана складає 64 градуси. А саме цей показник відповідає за поведінку велосипеда під час стрибків та на спусках. Чим менший кут, тим довша колісна база і тим краща керованість велосипеда у критичних ситуаціях.
Задній трикутник виконаний як суцільна деталь без додаткового зʼєднання біля вісі колеса. Це дає системі більше жорсткості та зменшує витрати на обслуговування лінків. Але найголовніша перевага – це жорсткість та зменшення ваги.
Рама та вилка дозволяє встановлювати колеса 29 та 27.5 дюймів, не порушуючи геометрію велосипеда. На цьому велосипеді в розмірах від XS до M буде встановлено колесо 27.5 позаду. Тоді як L та XL вже будуть мати обидва колеса 29 дюймів.
Надійна збірка коліс
Колеса зібрані на міцних алюмінієвих ободах Merida Comp TR II, які готові під безкамерне використання. Зазначимо, що безкамерка не встановлена з коробки, її потрібно буде встановити після збірки.
За зчеплення та керованість відповідає комбінація з покришок MAXXIS MINION DHR та MAXXIS ASSEGAI.
- MINION має гарний накат, з нею велосипед буде легко розганятися
- ASSEGAI заточений під відмінну керованість та зчеплення з дорогою
Колеса зібрані на якісних втулках SHIMANO на промислових вальницях. Вони самі по собі мають гарний захист від потрапляння бруду, який до того ж підсилюється якісними пильниками. Втулки мають гарний накат та витримують інтенсивні навантаження.
Фірмовий дропер MERIDA
На велосипеді встановлений надійний дропер, робоча довжина якого змінюється залежно від розміру велосипеда: від 150 мм у розмірі XS до 230 мм у розмірі XL.
Трансмісія SHIMANO DEORE
SHIMANO DEORE – це якісна трансмісія середнього рівня на 12 швидкостей. Оптимальна для початківців – дуже легка в налаштуванні та експлуатації. Поєднання касети 10-51Т та передньої зірки на 32 зуби дасть можливість не підійматися пішки на спот у байк-парку. Такий діапазон дасть можливість легко їхати вгору та точно підібрати передачі під мінливий рельєф.
Дуже корисна особливість заднього перемикача – важіль SHADOW+. Дає змогу зробити лапку ще жорсткішою для кращого контролю над ланцюгом на спусках та стрибках. Масивна накладка на нижньому пері захищатиме від ударів ланцюгом, а також прибере неприємний шум від самого удару.
Кермо та винос – максимум керованості
Задля надійного керування на спусках і трейлах на велосипеді встановлена ефективна комбінація: кермо шириною 780 мм та короткий винос 35 мм. Для кращої оптимізації під зріст, підйом керма для кожного розміру рами вище: 18 мм на менших ростовках та 30 мм на більших.
Якісні гріпси з замками зберігають відмінне зчеплення особливо у спеціальних велосипедних рукавичках. Це критично важливо, особливо на спусках, коли кермо так і воліє вислизнути з рук у найвідповідальніший момент.
Гальма SHIMANO DEORE
На велосипеді встановлені надійні та популярні гальма Shimano DEORE. Однак, це не звичайна версія на два поршні. Тут встановлена ендуро-версія на 4 поршні, яка має суттєво більшу потужність гальмування. У поєднанні з роторами діаметром 203 мм.можна забути про нестачу гальмівного зусилля.
Це надійні МТБ гальма, які легко обслуговуються мінімальним обсягом інструментів.
Вилка та амортизатор
Вилка RockShox Domain з ходом 170 мм. має широкі можливості з кастомізації. Ви можете змінювати хід вилки від 150 до 180 мм., що допоможе ідеально налаштувати підвіску під тип траси та власні побажання. Також доступні всі інші регулювання, як-от компресія та швидкість відскоку.
Амортизатор Rock Shox Deluxe Select + так само має регулювання відскоку та можливість блокування підвіски. Блокування може знадобитися у тих випадках, коли треба самотужки підійматися наверх на місце старту, що дозволить зберегти зусилля.
Вилка та амортизатор утворюють надійну, легку в обслуговуванні систему, що не потребує рідкісних запчастин та інструментів. Їх можна обслужити у будь-якого сертифікованого механіка з досвідом роботи.
Система внутрішньої проводки WIREPORT
MERIDA впровадила свою фірмову технологію проводки кабелів навіть у двопідвісні велосипеди. Відтак, у зоні керма та виносу більше не стирчать троси та гідролінії, що покращує зовнішній вигляд та зменшує сторонні звуки від їх вібрації й тряски. Також знижується ризик їх пошкодження гілками та під час падіння.
Для кого підійде MERIDA ONE-SIXTY 500?
Якщо ви завзято їздите на МТБ хардтейлі, та хочете відчути всі переваги двопідвіса на бездоріжжі, ONE-SIXTY 500 буде ідеальним вибором. Він підійде для початківців, які не готові придбати значно дорожчі професійні карбонові моделі але які цінують надійність і практичність.
Він створений для тих, хто робить перші спроби у стрибках та спусках, а отже пробачить деякі необережні приземлення. На цій рамі дозволяються стрибки висотою до 120 см, тож у вас точно буде запас міцності для відпрацювання ключових навичок.
На нашу думку, ONE-SIXTY 500 ідеальний для початківців, які хочуть придбати собі перший двопідвіс, що точно не розчарує і подарує купу можливостей для розвитку.
Часті запитання про MERIDA ONE-SIXTY 500
- Для кого підходить велосипед MERIDA ONE-SIXTY 500?
- MERIDA ONE-SIXTY 500 ідеально підходить для початківців, які хочуть перейти з хардтейлу на двопідвіс для катання у стилях Enduro, Trail та All-Mountain. Це чудовий вибір для освоєння технічних спусків і стрибків.
- Який хід підвіски у MERIDA ONE-SIXTY 500?
- Хід підвіски становить 170 мм на передній вилці та 162 мм на задньому амортизаторі. Це забезпечує комфорт і стабільність на складних трасах і при стрибках.
- Яка геометрія рами у MERIDA ONE-SIXTY 500?
- Велосипед має сучасну геометрію з кутом рульового стакана 64°, що забезпечує стабільність і контроль на спусках. Рама виготовлена з високоякісного алюмінієвого сплаву PROLITE 66.
- Які колеса встановлені на MERIDA ONE-SIXTY 500?
- Велосипед підтримує встановлення коліс розміром 27.5” та 29”. У менших ростовках (XS–M) на задньому колесі використовується 27.5", а у більших (L–XL) — обидва колеса 29".
- Яка трансмісія встановлена на MERIDA ONE-SIXTY 500?
- Велосипед оснащений трансмісією SHIMANO DEORE на 12 швидкостей з касетою 10-51Т і передньою зіркою на 32 зуби. Це забезпечує легкість у налаштуванні та широкий діапазон передач.
- Які особливості підвіски у MERIDA ONE-SIXTY 500?
- Велосипед оснащений вилкою RockShox Domain з регульованим ходом від 150 до 180 мм та амортизатором Rock Shox Deluxe Select+ з можливістю блокування для підйомів. Це дозволяє налаштувати підвіску під особисті потреби.
- Які покришки використовуються у MERIDA ONE-SIXTY 500?
- На велосипеді встановлені покришки MAXXIS MINION DHR і MAXXIS ASSEGAI. Вони забезпечують чудове зчеплення та керованість на різних типах трас.
- Чи є на велосипеді дропер і наскільки він функціональний?
- Так, MERIDA ONE-SIXTY 500 оснащений фірмовим дропером MERIDA. Довжина дропера варіюється залежно від розміру рами: від 150 мм для XS до 230 мм для XL.
- Які гальма встановлені на велосипеді?
- На MERIDA ONE-SIXTY 500 встановлені чотирипоршневі дискові гальма SHIMANO DEORE з роторами діаметром 203 мм. Це забезпечує високу потужність гальмування навіть у найскладніших умовах.
- Чи підходить MERIDA ONE-SIXTY 500 для стрибків?
- Так, велосипед дозволяє стрибки висотою до 120 см, що ідеально підходить для початківців, які освоюють техніку стрибків і приземлень.