Двопідвісні велосипеди створені, щоб підкорювати швидкісні спуски в таких дисциплінах, як Trail, All-Mountain та Enduro. Катання в цих стилях вимагає виняткової міцності рами та витривалості і надійності окремих компонентів велосипеда. В цьому огляді ми хочемо розповісти дещо про лінійку MERIDA ONE-SIXTY та її найдоступнішого представника – MERIDA ONE-SIXTY 500!

 

 

ONE-SIXTY 500 отримав відзначену багатьма нагородами геометрію рами та конструкцію підвіски. Алюмінієва рама у поєднанні з надійними компонентами забезпечує відмінну керованість на гірських схилах та в байк-парках зі штучними технічними елементами.

 

ONE-SIXTY 500: створено для фану на бездоріжжі 

 

ONE-SIXTY 500 – це сучасний Enduro велосипед, який має хід підвіски 170 мм. попереду та 162 мм. позаду. Сучасна геометрія та система підвіски робить його ідеальним для гір та складних трас у байк-парках. 

 

ONE-SIXTY 500: створено для фану на бездоріжжі 

 

Цей байк є найдоступнішим у лінійці, має раму з високоякісного алюмінію та компоненти середнього рівня. Це робить його ідеальним вибором для початківців, які мають намір поринути у світ екстремального катання на гірському велосипеді.

 

Рама з алюмінію PROLITE 66

 

Фірмовий сплав алюмінію, з якого виконана рама, має ідеальне співвідношення "міцність-жорсткість-вага”. Навіть при високих показниках витривалості вона не важить надто багато. А висока жорсткість при цьому досягається завдяки особливій формі труб. Це в своєю чергою позитивно впливає на керованість велосипеда та здатність рами витримувати навантаження.

 

Рама з алюмінію PROLITE 66

 

Кут рульового стакана складає 64 градуси. А саме цей показник відповідає за поведінку велосипеда під час стрибків та на спусках. Чим менший кут, тим довша колісна база і тим краща керованість велосипеда у критичних ситуаціях.

 

Рама з алюмінію PROLITE 66

 

Задній трикутник виконаний як суцільна деталь без додаткового зʼєднання біля вісі колеса. Це дає системі більше жорсткості та зменшує витрати на обслуговування лінків. Але найголовніша перевага – це жорсткість та зменшення ваги.

 

Рама з алюмінію PROLITE 66

 

Рама та вилка дозволяє встановлювати колеса 29 та 27.5 дюймів, не порушуючи геометрію велосипеда. На цьому велосипеді в розмірах від XS до M буде встановлено колесо 27.5 позаду. Тоді як L та XL вже будуть мати обидва колеса 29 дюймів.

 

Колеса 27 та 29

 

Надійна збірка коліс

 

Колеса зібрані на міцних алюмінієвих ободах Merida Comp TR II, які готові під безкамерне використання. Зазначимо, що безкамерка не встановлена з коробки, її потрібно буде встановити після збірки.

 

MAXXIS MINION DHR та MAXXIS ASSEGAI.

 

За зчеплення та керованість відповідає комбінація з покришок MAXXIS MINION DHR та MAXXIS ASSEGAI.

 

  • MINION має гарний накат, з нею велосипед буде легко розганятися
  • ASSEGAI заточений під відмінну керованість та зчеплення з дорогою

 

 

Колеса зібрані на якісних втулках SHIMANO на промислових вальницях. Вони самі по собі мають гарний захист від потрапляння бруду, який до того ж підсилюється якісними пильниками. Втулки мають гарний накат та витримують інтенсивні навантаження.

 

Фірмовий дропер MERIDA

 

Фірмовий дропер MERIDA

 

На велосипеді встановлений надійний дропер, робоча довжина якого змінюється залежно від розміру велосипеда: від 150 мм у розмірі XS до 230 мм у розмірі XL.

 

Трансмісія SHIMANO DEORE

 

Трансмісія SHIMANO DEORE

 

SHIMANO DEORE – це якісна трансмісія середнього рівня на 12 швидкостей. Оптимальна для початківців – дуже легка в налаштуванні та експлуатації. Поєднання касети 10-51Т та передньої зірки на 32 зуби дасть можливість не підійматися пішки на спот у байк-парку. Такий діапазон дасть можливість легко їхати вгору та точно підібрати передачі під мінливий рельєф.

 

Трансмісія SHIMANO DEORE

 

Дуже корисна особливість заднього перемикача – важіль SHADOW+. Дає змогу зробити лапку ще жорсткішою для кращого контролю над ланцюгом на спусках та стрибках. Масивна накладка на нижньому пері захищатиме від ударів ланцюгом, а також прибере неприємний шум від самого удару. 

 

Кермо та винос – максимум керованості

 

Задля надійного керування на спусках і трейлах на велосипеді встановлена ефективна комбінація: кермо шириною 780 мм та короткий винос 35 мм. Для кращої оптимізації під зріст, підйом керма для кожного розміру рами вище: 18 мм на менших ростовках та 30 мм на більших. 

 

Кермо та винос – максимум керованості

 

Якісні гріпси з замками зберігають відмінне зчеплення особливо у спеціальних велосипедних рукавичках. Це критично важливо, особливо на спусках, коли кермо так і воліє вислизнути з рук у найвідповідальніший момент.

 

Гальма SHIMANO DEORE

 

На велосипеді встановлені надійні та популярні гальма Shimano DEORE. Однак, це не звичайна версія на два поршні. Тут встановлена ендуро-версія на 4 поршні, яка має суттєво більшу потужність гальмування. У поєднанні з роторами діаметром 203 мм.можна забути про нестачу гальмівного зусилля.

 

Гальма SHIMANO DEORE

 

Це надійні МТБ гальма, які легко обслуговуються мінімальним обсягом інструментів.

 

Вилка та амортизатор

 

Вилка RockShox Domain з ходом 170 мм. має широкі можливості з кастомізації. Ви можете змінювати хід вилки від 150 до 180 мм., що допоможе ідеально налаштувати підвіску під тип траси та власні побажання. Також доступні всі інші регулювання, як-от компресія та швидкість відскоку.

 

Вилка та амортизатор

 

Амортизатор Rock Shox Deluxe Select + так само має регулювання відскоку та можливість блокування підвіски. Блокування може знадобитися у тих випадках, коли треба самотужки підійматися наверх на місце старту, що дозволить зберегти зусилля.

 

Вилка та амортизатор

 

Вилка та амортизатор утворюють надійну, легку в обслуговуванні систему, що не потребує рідкісних запчастин та інструментів. Їх можна обслужити у будь-якого сертифікованого механіка з досвідом роботи.

 

Система внутрішньої проводки WIREPORT

 

Система внутрішньої проводки WIREPORT

 

MERIDA впровадила свою фірмову технологію проводки кабелів навіть у двопідвісні велосипеди. Відтак, у зоні керма та виносу більше не стирчать троси та гідролінії, що покращує зовнішній вигляд та зменшує сторонні звуки від їх вібрації й тряски. Також знижується ризик їх пошкодження гілками та під час падіння.

 

Для кого підійде MERIDA ONE-SIXTY 500?

 

Якщо ви завзято їздите на МТБ хардтейлі, та хочете відчути всі переваги двопідвіса на бездоріжжі, ONE-SIXTY 500 буде ідеальним вибором. Він підійде для початківців, які не готові придбати значно дорожчі професійні карбонові моделі але які цінують надійність і практичність.

 

Він створений для тих, хто робить перші спроби у стрибках та спусках, а отже пробачить деякі необережні приземлення. На цій рамі дозволяються стрибки висотою до 120 см, тож у вас точно буде запас міцності для відпрацювання ключових навичок.

 

На нашу думку, ONE-SIXTY 500 ідеальний для початківців, які хочуть придбати собі перший двопідвіс, що точно не розчарує і подарує купу можливостей для розвитку.
 

Часті запитання про MERIDA ONE-SIXTY 500

Для кого підходить велосипед MERIDA ONE-SIXTY 500?
MERIDA ONE-SIXTY 500 ідеально підходить для початківців, які хочуть перейти з хардтейлу на двопідвіс для катання у стилях Enduro, Trail та All-Mountain. Це чудовий вибір для освоєння технічних спусків і стрибків.
Який хід підвіски у MERIDA ONE-SIXTY 500?
Хід підвіски становить 170 мм на передній вилці та 162 мм на задньому амортизаторі. Це забезпечує комфорт і стабільність на складних трасах і при стрибках.
Яка геометрія рами у MERIDA ONE-SIXTY 500?
Велосипед має сучасну геометрію з кутом рульового стакана 64°, що забезпечує стабільність і контроль на спусках. Рама виготовлена з високоякісного алюмінієвого сплаву PROLITE 66.
Які колеса встановлені на MERIDA ONE-SIXTY 500?
Велосипед підтримує встановлення коліс розміром 27.5” та 29”. У менших ростовках (XS–M) на задньому колесі використовується 27.5", а у більших (L–XL) — обидва колеса 29".
Яка трансмісія встановлена на MERIDA ONE-SIXTY 500?
Велосипед оснащений трансмісією SHIMANO DEORE на 12 швидкостей з касетою 10-51Т і передньою зіркою на 32 зуби. Це забезпечує легкість у налаштуванні та широкий діапазон передач.
Які особливості підвіски у MERIDA ONE-SIXTY 500?
Велосипед оснащений вилкою RockShox Domain з регульованим ходом від 150 до 180 мм та амортизатором Rock Shox Deluxe Select+ з можливістю блокування для підйомів. Це дозволяє налаштувати підвіску під особисті потреби.
Які покришки використовуються у MERIDA ONE-SIXTY 500?
На велосипеді встановлені покришки MAXXIS MINION DHR і MAXXIS ASSEGAI. Вони забезпечують чудове зчеплення та керованість на різних типах трас.
Чи є на велосипеді дропер і наскільки він функціональний?
Так, MERIDA ONE-SIXTY 500 оснащений фірмовим дропером MERIDA. Довжина дропера варіюється залежно від розміру рами: від 150 мм для XS до 230 мм для XL.
Які гальма встановлені на велосипеді?
На MERIDA ONE-SIXTY 500 встановлені чотирипоршневі дискові гальма SHIMANO DEORE з роторами діаметром 203 мм. Це забезпечує високу потужність гальмування навіть у найскладніших умовах.
Чи підходить MERIDA ONE-SIXTY 500 для стрибків?
Так, велосипед дозволяє стрибки висотою до 120 см, що ідеально підходить для початківців, які освоюють техніку стрибків і приземлень.