Нарешті ми отримали нові велосипеди MERIDA BIG.NINE TR та готові розповісти про усі важливі зміни, які вони отримали. Інші кути рами, прогресивніша геометрія, новий дизайн – все це дасть змогу ще краще підкорювати бездоріжжя і трейли. Так, саме трейли, бо позначка TR у цієї лінійки означає готовність до трейлових пригод: стрибків, коріння, спусків та інших цікавостей!

 

 

Розглянемо ключові зміни лінійки на прикладі велосипеда MERIDA BIG.NINE TR 600. Та розповімо, чим він відрізняється від звичайних BIG.NINE

 

Оновлена рама Lite

 

Оновлена рама Lite

 

Велосипед отримав нову раму Lite третього покоління. Якщо порівнювати її з минулим, то нова отримала деякі зміни у геометрії.

 

  • Кут рульового стакану має 76,9 градуса. Це робить велосипед стабільнішим на швидкісних спусках;
  • Кут підсідельної труби – 75 градусів. Дає змогу краще контролювати зчеплення переднього колеса на різких підйомах;

 

Ці зміни роблять велосипед готовими до сучасних трейлових трас. А також підвищують комфорт райдера та безпеку при проходженні складних ділянок.

 

Оновлена рама Lite

 

Матеріал рами – алюміній серії 6061. Вона жорстка та легка, тому витрачає менше зусиль велосипедиста. Для додаткового зменшення ваги реалізована змінна товщина стінок труб – баттинг. Завдяки цьому забезпечується мінімальна вага при максимальній міцності.

 

Технологія Flex Stay

 

Ця конструкція пірʼїв рами була реалізована ще у попередньому поколінні та несе дуже важливу функцію. Форма пір'їв має таку форму, яка дає можливість їм поглинати нерівності поверхні та зменшувати вібрації.

 

Технологія Flex Stay

 

Це дає додатковий плюс до комфорту під час довгих поїздок бездоріжжям. Також ця система покращує передачу зусиль від ноги на педаль. Бо пірʼя мають доволі жорсткий перетин у місцях зʼєднання з кареткою.

 

Ключові відмінності BIG.NINE TR

 

Позначка TR у назві свідчить не тільки про раму з трейловою геометрією. Це також вкрай важливі зміни у комплектації.

Велосипед отримав вилку з ходом 120 мм, яка додає комфорту та свободи на спусках. Вилка надає тможливість впевненіше стрибати та долати агресивні ділянки бездоріжжя у порівнянні з ходом 100 мм.

 

Ключові відмінності BIG.NINE TR

 

Дропер дозволяє суттєво підвищити швидкість проходження спусків. Адже прибране вниз сідло буде тільки сприяти впевненому проходженню трейлів і стрибків. Дропер має довжину від 125 до 175 мм, залежно від розміру рами.

 

Трансмісія

 

фірмові шатуни MERIDA

 

Хочемо зазначити, що велосипед отримав фірмові шатуни MERIDA замість SHIMANO CUES. Це зроблено для того, аби забезпечити оптимальний показник Chainline в 51 мм. Шатуни від SHIMANO мають інше значення, а тому перемикання було б не таким якісним.

 

Манетка та перемикач Shimano CUES

 

Манетка та перемикач Shimano CUES забезпечують швидке та легке перемикання на бездоріжжі. Щоб ланцюг менше розгойдувався, можна активувати функцію Shadow Plus на перемикачі. Лапка стане жорсткіше, тому перемикач буде надійніше утримувати ланцюг під час проходження агресивних ділянок. Щоб унеможливити ризик пошкодження рами ланцюгом, на нижньому пері встановлений масивний гумовий захист. Крім цього, він також прибирає шум, який виникає в результаті ударів ланцюгом.

 

Касета на 11 швидкостей має діапазон 11-50

 

Касета на 11 швидкостей має діапазон 11-50, що дозволяє подолати крутий підйом, а також не програвати класичним крос-кантрійним велосипедам на прямих ділянках. Касета виконана за технологією LinkGlide. В неї великий ресурс зірок та краща плавність перемикання.

 

Колеса

 

Гума MAXXIS REKON

 

Колеса на фірмових компонентах MERIDA готові до безкамерного використання. Гума MAXXIS REKON має ширину 2,4 дюйма. Така ширина та трейловий протектор забезпечить стабільне зчеплення у крутих поворотах на складних трасах.

 

Втулки Shimano мають відмінний накат і надійність, тому що зібрані на промислових вальницях. Також їх не потрібно буде часто обслуговувати та змащувати.

 

Втулки Shimano

 

Для більшої жорсткості колеса фіксують до рами за допомогою наскрізних вісей (Thru Axle). Ця перевага особливо відчувається ну спусках та технічних ділянок.

 

Гальма

 

Гальма Shimano MT200 – прості, але мають дуже надійну конструкцію та необхідну потужність гальмування. У парі  з роторами 180 мм дають потужне гальмівне зусилля на спусках та в екстрених ситуаціях.

 

Гальма Shimano MT200

 

МТ200 – це доступний бестселер у світі гальм, який не потребує частого сервісу, через це і встановлюється на велику кількість велосипедів MERIDA.

 

Вилка з ходом 120 мм

 

Вилка SR Suntour має всі необхідні налаштування для комфортного катання. Демпфер має три положення:

 

  • Повністю відкрите положення OPEN для максимально мʼякої роботи;
  • Режим Firm, коли вилка все ще працює, але гасить розгойдування (актуально для прямих, але нерівних ділянок);
  • Режим блокування ходу, який дозволить ефективніше долати підйоми та прямі на рівному рельєфі.

 

Вилка з ходом 120 мм

 

Кермо та винос

 

Для точного контроля над велосипедом встановлені кремо та винос з такими параметрами:

 

  • Кермо має ширину 760 мм для точного керування на спусках;
  • Винос має кут нахилу -6 градусів, тобто має нахил вниз;

 

Таке поєднання дає ефективну спортивну посадку, в якій зручно керувати велосипедом на великій швидкості.

 

Кермо має ширину 760 мм

 

Для кого створено BIG.NINE TR?

 

Велосипеди цієї серії будуть відмінним варіантом для тих, хто вже встиг спробувати звичайні велосипеди для кросс-кантрі та хоче спробувати більш агресивні напрямки:

 

  • Підійде для любителів агресивного бездоріжжя: рихлого ґрунту, піску тощо;
  • Для трейлового катання в байк-парках зі стрибками, камʼяними секціями, штучними вильотами та іншим.

 

Лінійка TR дозволить долати спуски з більшим комфортом та впевненістю у порівнянні з класичними BIG.NINE.