Чи можна вважати новий MERIDA SILEX 400 дійсно універсальним? Безумовно, якщо для вас універсальність — це:

 

  • поставити новий рекорд на позашляховому сегменті у Strava
  • відправитись у велопохід з усім необхідним спорядженням
  • Зручно пересуватися містом у своїх справах
     


Silex 400 — це гравійний велосипед, що поєднує в собі декілька властивостей. Зручність велосипеда для міських прогулянок з агресивним спортивним знаряддям, що прагне швидкості. Додамо до цього довічну гарантію на раму та нову геометрію і ми маємо один з найкращих гравійників у своєму ціновому сегменті. Тож розглянемо його детальніше!


Геометрія
 

Геометрія Merida Silex 400


З першого погляду нова модель відрізняється від попередньої тільки дизайном. Проте зміни у зовнішності — це результат великої роботи над геометрією велосипеда. Що своєю чергою докорінно змінило його ходові якості. Новий модельний ряд суттєво краще керується на бездоріжжі та відчувається майже, як гірський хардтейл.


Зменшений кут рульової труби
 

Геометрія Merida Silex


Основна зміна, що додає велосипеду упевненості керування — це зменшення куту нахилу рульової до 69,5 градусів. Цей показник тягне за собою подовжену колісну базу, що додає стабільності ходу на ґрунтах. Велосипед став набагато зручнішим на спусках та менше втомлює від тривалих поїздок бездоріжжям.
 

Колеса з надійними втулками та широкою гумою
 

Колеса Merida Silex 400


Колеса отримали широку гуму Maxxis Rambler на 45 мм. Та у разі потреби можна поставити гуму до 54 мм, бо це дозволяє рама та вилка. Ободи та гума готові для безкамерного використання. Тому для переходу знадобиться тільки герметик, стрічка та ніпелі.
 

Втулки Novatec


Втулки Novatec — вже стали синонімом надійності. Вони зібрані на промислових вальницях, які не треба регулярно обслуговувати. Втулка має неперевершений накат та довгий термін служби.
 

Велика кількість бонок для сумок та аксесуарів


Тепер замість пʼяти бонок на новій моделі їх всього сім. Це дозволить встановити не тільки всі наявні сумки на велосипед, а ще й багато додаткових аксесуарів, наприклад, фляготримачі. Бонки розташовані на нижній, підсідельній та верхній трубах рами. На вилці бонки були додатково посилені, щоб витримувати велику вагу.
 

Бонки на велосипеді Merida Silex


Якщо потрібно більше місця під спорядження, можна встановити задній багажник. Під нього на рамі є всі необхідні кріплення. Багажник може бути доречним як у подорожах, так і для зручного використання в місті.

Є можливість встановити крила, однак треба буде замінити покришки з 45 мм на 42 мм.


Гідравлічні гальма Shimano GRX
 

Гальма Merida Silex 400


Гальмівна система Shimano GRX — одна з найпопулярніших на гравійних велосипедах. Особливо її люблять за такі особливості:
 

  • Дуже зручні гальмівні важелі з ергономічною формою
  • Зручна та проста система прокачування, адже гальма працюють на мінеральному мастилі.
     

Технологія Disc Cooler


Попереду встановлений ротор діаметром 180 мм, щоб збільшити потужність гальмування на спусках. Задля додаткового охолодження гальм виробник реалізував технологію DISC COOLER. Це металеві радіатори в місцях кріплення гальм, які швидко відводять зайве тепло та не дають рідині перегріватися.
 

Трансмісія Shimano GRX
 

Трансмісія Shimano GRX


На велосипеді встановлені компоненти перемикання Shimano GRX з системою 2х10. Касета 11-36 та шатуни з двома зірками — це оптимальне рішення для зручної їзди асфальтом. Також наявність легких передач дасть більше комфорту на різких та затяжних підйомах.


Оновлена конструкція вилки


Дизайн вилки на нових моделях був повністю перероблений. Тепер можна встановити амортизаційну замість жорсткої, завдяки зменшеній висоті рульового стакану. Сама вилка отримала суттєво більші грязьові проміжки. Тепер можна сміливо лізти в бруд, без ризику подряпати її внутрішню частину. 
 

Оновлена вилка Merida Silex


Конструкція вилки доволі мʼяка, це дає непогану амортизацію на дрібних нерівностях. Проте вона зберігає гарну торсіонну жорсткість для точного та чуттєвого керування. Ще одне нововведення — це реалізація внутрішнього проведення під динамо-втулку.


Скільки важить SILEX 400?
 

Вага SILEX 400 складає в середньому 10,6 кг. Враховуючи широку гуму та раму з алюмінію, це доволі непоганий показник. 
 

Система внутрішньої проводки WIREPORT
 

Система Wireport


Перехід на сучасний стандарт внутрішнього проведення тросів навів лад в оболонках та гідролініях в області керма. Оболонки та гідролінії проходять через окремі порти у рульовому стакані. Тепер буде набагато зручніше встановлювати сумки на кермо і нічого не буде заважати.


Для чого підійде SILEX 400?
 

Наступна модель за рівнем обладнання у лінійці пропонує своїм власникам такі переваги:
 

  • Більше керованості та ефективності на бездоріжжі, завдяки групсету Shimano GRX
  • Гідравлічні гальма дають більше безпеки на швидкісних спусках


Тож цей велосипед можна сміливо використовувати для тренувань та ставити нові персональні рекорди, як на асфальті, так і на бездоріжжі.
 

Читайте також: Огляд нового Merida SILEX 200