Всіх вітаємо! Моделі нового сезону 2024 вже стрімко заповнюють полиці нашого магазину, тож маємо велике бажання вас із ними знайомити! В цьому огляді познайомимося з претендентом на найпопулярніший гравійний велосипед цього сезону — Merida Silex 200!
 

В чому сила нових SILEX?


Лінійка Merida Silex у 2024 році зазнала чималих змін, серед яких:
 

  • агресивна геометрія, завдяки куту рульового стакану — 69,5 градусів
  • великий запас зазорів по ширині покришок — до 55 мм


Ці дві серйозних зміни роблять нові Silex готовими до всього: від туристичних мандрів до спортивних заїздів.
 


SILEX — стати чемпіоном ще до пресрелізу


Цікавий факт, до офіційного пресрелізу велосипед вже встиг привезти свого спортсмена Матея Мохорича на перше місце змагань по гравію. Це як найкраще передає дух нової лінійки, який буквально пронизаний швидкістю та жагою до суперництва!


Які компоненти перемикання отримав новий SILEX 200?
 

Обладнання Merida SILEX 200


Це наймолодша модель у лінійці, тому вона оснащена недорогими компонентами Shimano Sora із розрахунком 2х9 швидкостей. Вони розраховані на любительські тренування, фітнес та повсякденні поїздки містом. Шатуни FSA Omega мають 2 зірки з розрахунком 48-32. Це забезпечить достатньо легких передач для складних місць та зручний каденс під час довгих поїздок прямими ділянками.


Групсет не дуже дорогий, отже практичний та не потребує багато коштів на обслуговування. А це дуже гарна новина для тих, хто хоче якнайбільше їздити та не перейматися про заміну розхідних компонентів. Оптимальний для новачків, та любителів, які не ставлять надто складних завдань своєму велосипеду.


Колеса з широкою гумою під безкамерку
 

Колеса Merida SILEX 200


На колеса встановлена гума Maxxis Rambler шириною 45 мм. Вони мають доволі агресивний, проте частий протектор. Це дасть змогу відмінно почувати себе на ґрунтах та не поступатися швидкістю на асфальті.


Дуже гарна новина — ободи й покришки готові під безкамерне використання, тому ви можете перейти на безкамерну систему прямо після купівлі велосипеда. Вам потрібно буде докупити лише безкамерну стрічку та ніпелі.


Прості та надійні механічні гальма 
 

Гальма Merida Silex 200


На SILEX 200 встановлені механічні гальма Promax в парі з роторами на 180 мм попереду та 160 мм позаду. Більший ротор попереду забезпечує більше потужності гальмування в таких моментах:
 

  • Під час швидкісного спуску
  • У випадках, коли велосипед навантажений сумками для байкпакінгу


В таких ситуаціях потрібно більше гальмівне зусилля, що й забезпечує більший ротор попереду.


Комфортне сидіння з помірною жорсткістю
 

Сидіння Merida Silex 200


Зазначимо, що на SILEX 200 встановлено доволі зручне сидіння з помірною жорсткістю. По центру є впадина, яка розвантажує проміжність та покращує кровообіг під час тривалих поїздок. Тож проблем з ним не виникне навіть після перших 100 км.


Між рейками сидіння є фірмове кріплення під мультитул V-Mount, тож більше не треба думати про місце його перевезення.


Збільшена кількість бонок
 

Бонки Merida Silex 200


Більше бонок дорівнює більшій кількості аксесуарів та сумок, які можна встановити. Розміщуйте сумки, тримачі та аксесуари у будь-якому зручному місці, адже до ваших послуг:
 

  • по три бонки з кожного боку на вилці з підвищеною витривалістю
  • Чотири бонки на верхній трубі
  • Пʼять бонок на нижній та дві на підсідельній трубі


Карбонова вилка SILEX 2 CF II
 

Вилка Merida Silex 200


Вилка з карбону зроблена максимально еластичною задля поглинання дрібних вібрацій. При чому мʼякість тільки там, де вона потрібна. При цьому вилка зберігає виняткову торсіонну жорсткість задля впевненого керування.

Вилка нового покоління отримала можливість внутрішнього проведення кабелю під динамовтулку, а також надійні кріплення під бризковики.


WIRE PORT — оновлена система внутрішнього проведення
 

Wire Port Merida Silex


У нових Silex троси від керма йдуть не через раму, а у рульовий стакан. Внаслідок цього вдалося позбутися плутанини тросів та гідроліній в області керма. Та звільнити більше місця під сумки. 
 

Оновлений дизайн


Дизайн старого покоління Silex був до вподоби далеко не всім. Висока рульова труба надавала велосипеду не надто спортивний вигляд.
 

Нові SILEX мають суттєві зміни геометрії, що призвели до більш сучасного спортивного дизайну, який виглядає дійсно привабливо та енергійно. Завдяки цим змінами можна сміливо замінити ригідну вилку на амортизаційну, й при цьому не порушити геометрію.
 

Дизайн Merida Silex

Отже, Merida Silex 200 — це технологічний та надійний велосипед, що підійде для будь-яких завдань:
 

  • Поїздки та прогулянки в місті
  • Тренування на швидкість
  • Туристичні активності


Якщо у вас виникли питання стосовно цього велосипеда — телефонуйте або пишіть нам в чат, ми знаємо про нього все!