Кількість
|
Вартість
|
||
|
Підсідельна труба – незамінна частина велосипеда, що з’єднує сидіння і раму, допомагає регулювати висоту і кут нахилу сидіння. Довжина штиря повинна відповідати зросту велосипедиста та типу катання. Довші штирі дозволяють точніше налаштувати висоту сидіння.
Який буває підсідельний штир?
Підсідельний штир залежно від конструкції та призначення може бути різних видів:
- Стандартні – виготовляються з алюмінію або сталі, забезпечують надійність та простоту регулювання;
- Амортизаційні – оснащені пружинами для покращення комфорту на бездоріжжі;
- З регулюванням – дозволяють змінювати висоту за допомогою спеціального механізму (гідравлічного або механічного), що є зручним для швидкої зміни положення.
Також можна знайти легкі карбонові варіанти. Вони забезпечують мінімальну вагу та мають гарну жорсткість, але можуть бути дорожчими. Стандартний підсідельний штир користується найбільшим попитом. Вибір його залежить від типу рами та потреб велосипедиста.
Конструкція підсідельного штиря
Основна частина штиря – це труба, вона може бути виготовлена з металу (алюміній, сталь, титан) або карбон. Також є інші елементи:
- Затискач – спеціальний механізм, що фіксує сідло на штирі. Бувають ексцентрикові, болтові або швидкознімні затискачі. Один із кращих варіантів – це 2 болти;
- Верхня частина штиря, в яку вставляється саме сідло;
- Амортизатор – це пружина або повітряна камера для пом'якшення вібрацій. Від неї залежить комфорт на нерівних дорогах.
Завдяки болтам, розташованим у передній та задній частині, користувачі можуть точно регулювати нахил сідла та положення вперед-назад. Для деяких підсідельних штирів, особливо з механізмами бокового затискача, можуть знадобитися адаптери або спеціальні затискачі для встановлення направляючих.
Правильно відрегульоване сидіння підвищує безпеку їзди, знижуючи ризик травмування. Якщо амортизаційний механізм дуже жорсткий, він слабко гаситиме дрібні поштовхи, тому потрібно правильно обирати компоненти. Щоб забезпечити ідеальну посадку, рекомендуємо ознайомитися зі специфікаціями виробника рами та вибрати підсідельний штир відповідного діаметру. Стандартні діаметри варіюються від 27.2 мм до 31.6 мм.
Чому обирають амортизаційний підсідельний штир Меріда?
Деякі моделі штирів мають вбудовані елементи, що амортизують. Це допомагає пом'якшити удари й вібрації, покращуючи комфорт при катанні по нерівних поверхнях. Підсідельні штирі MERIDA добре себе зарекомендували. Вони виготовлені з легкого і міцного матеріалу. Властивості алюмінію роблять його стійким до корозії, забезпечуючи довговічність навіть за суворих умов використання. Можна обрати потрібний розмір і конструкцію.
Оптимальна посадка дозволяє ефективніше передавати зусилля на педалі та покращує педалювання. При всіх перевагах на підсідельний штир з амортизатором ціна залишається доступною.
Найкращі ціни на підсідельні штирі з амортизатором на MERIDA-bikes
Для того, щоб купити підсідельний штир Меріда, необхідно оформити замовлення на нашому сайті. Кожен може вивчити фото, опис, характеристики товарів. Ми пропонуємо різні способи оплати, а також швидку доставку по всій Україні.
Інтернет-магазин MERIDA-bikes готовий запропонувати найкращі рішення для вашого байка. Функціональний сайт із фільтрами дозволяє замовити у два кліки. Передбачено різні способи оплати за придбання